Fullt upp...

Satan vad backen upp till Arctura är jobbig ska ni veta speciellt med en barnvagn med två ungar i och jag själv som aldrig tränat en dag i hela mitt liv, pjuu nu får jag igen det. Ner till dagis och sen upp igen minst en gång om dagen. Mina ben kommer kunna krossa stål ;)

Det går iaf superbra på dagis. Idag när jag skulle gå så skyndade sig Isak att springa till mig "mamma mamma", men så fick jag en kram och sen följde han snällt med syrran och dom andra barnen ut för att leka! =)

På fredag måste vi flytta ut från stugan eftersom alla stugor är bokade över helgen sedan länge tillbaka. Och sen får vi flytta in igen på söndag. Och sen samma sak igen nästa helg, Fyfan så jävla jobbigt. Det är ju inte direkt så att vi har lite grejer här nu, GAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!

På måndag börjar jag jobba heltid, ska bli riktigt kul och det extra skönt att barnen nu har samma dagis och trivs bra där! Det är VIKTIGT!
Det som är trist är jag inte kommer att kunna följa med på Isaks ultraljud den 20/9, eftersom det är en sån dum tid så är det omöjligt för mig att gå ifrån jobbet. Så min pappa ska ta med honom till sjukhuset och det kommer ju säkert gå minst lika bra med moffa. Men jag vill ju gärna vara med vid sånna viktiga grejer.
Fast huvudsaken är väll att jag är med när vi får alla provsvar ifrån läkaren.!

Det var det just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0