One down - one to go...

Då var första inskolningsveckan avklarad och det har gått hur bra som helst. Idag lämnade jag barnen på dagis vid kl 9 och hämtade dom sen efter lunch vid kl 12. Det hade inte varit några problem alls och Isak hade inte varit ledsen en enda gång, mammas duktiga lilla prins! =)

Under tiden dom var på dagis så passade jag på att träffa Susanne, så skönt och bara få sitta och prata av sig i några timmar.
Är så glad att jag har så underbara vänner som finns där i vått och torrt.
Ni är guld värd!

Har inte alls varit på bra humör idag av diverse anledningar som jag inte tänker ta upp.

Men efter en dag av (nästan) bara skit så fick jag ett trevligt samtal från mitt gamla jobb. Dom ville att jag skulle jobba 50% (som eventuellt kunde bli heltid) i en månad. GÖTT.

Det gäller och ta dom chanser man får. Nu tar jag dagen som den kommer.
Kanske mer jobb?! Kanske börja plugga?!
Vi får se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0