Eclipse

Igår gick jag och min "lillasyster" Anna på bio, så då fick jag äntligen se älskade Twilight. Så nu längtar jag ju såklart tills fyran kommer, vilket jag inte har nån aning om när det är. Nån som vet?

Igår på dagen var vi hem till lägenheten för att hämta några grejer, tror ni att dom hade börjat med golven, Nej, fan heller! Vad sur jag blir, nu har vi bott här sen i tisdags, helt i önödan, fan, fel och få tummen ur!?!?

Nu har vi även fått en tid på dagvården åt Isak. Så onsdagen den 18/8 ska vi till sjukhuset för njurfunktionsundersökning + provtagning. Känns jätteskönt och få det gjort. Jag är helt säker på att allt kommer se toppen ut, (nått annat tänker jag inte ta) =)

Jag kan tyvärr inte ladda upp några bilder eftersom jag inte har nån aning om vart sladden till kameran är.

Ha en bra dag allihopa.

Kommentarer
Postat av: Sara på jobbet

Va irriterande att de inte ens börjat arbetet, men så är det väl i den branchen. Aldrig ha bråttom.

Va skönt att ni fått tiden för undersökningen, jag är också säker på att allt kommer se bra ut. Som sagt, det finns inga andra alternativ ;)



Puss o Kram

2010-08-06 @ 15:02:11
URL: http://familjenlantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0